04 March 2010

Gambar terbaru pengkhianat kulaan......

Anggota Parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri melambaikan tangan ke arah jurugambar selepas sidang media di sini hari ini. Lama sudah saya tidak jumpa dia, apa lagi pengundinya di Bagan Serai, tiba-tiba sudah jadi penghianat. Seperti kata Ust. Ahmad Awang sebentar tadi kepada saya melalui talifon " saya cabar dia letak jawatan"- foto BERNAMA

66 comments:

Anonymous said...

Celaka betol orang tua ni (Mohsin).
Dah tua macam nipun masih tak amanah
Penat lelah pengundi2 yang mengundi beliau itu hari langsung tak dihiraukan.
Kalau aku tahulah masa mengundi dulu perangai orang tua tu macam ni...memang aku ludah muka dia dari awal. Kami berdiri tepi jalan kat Bagan Serai tu dari pagi sampai petang langsung dia tak hargai. Ini dah melampau.


YB yang TAK AMANAH hidup kau tak senang lepas ni. Beribu2 pengundi yang mengundi kau dulu akan menyumpah atas kau siang malam. Rasakan lah....

Anonymous said...

Sedih, kan?

Abg Nik

Anonymous said...

SIFAT ORANG MUNAFIK DAN HUKUM MEREKA. Hadis:1584 - Diriwayatkan daripada Jabir r.a katanya: Nabi s.a.w pergi ke kubur Abdullah bin Ubai lalu mengeluarkan jenazah Abdullah dari kuburnya. Baginda meletakkan jenazah Abdullah di atas dua lutut baginda lantas meludahnya, kemudian memakaikan baju baginda kepada jenazah terse...but. Allahlah yang mengetahui segala-galanya. (sifat orang Munafik: apabila diberi amanah/undi, dia khianati/lompat)

Anonymous said...

kalau takat undi je tak pe lah.. pangkah lepas tu balik relax kat rumah..ni yg buat kerja mengundi ni lagi bengang..dah le...gantung poster..culaan undi..kempen...berarak hari penamaan calon.....jaga peti undi...jaga masa kira undi..... lagi le sakit hati..aku sumpah kamu jadi katak..sume rezeki kamu yg kamu dapt dan yg umno beri tu jadi haram dan mintak-mintak kamu kena serangan stroke hingga kurang upaya..masa tu baru kamu tahu duit boleh sembuhkan kamu ke tak..ya allah berilah yb ni hilang upaya supaya dia tahu nikmat kesihatan dan amanah...

Anonymous said...

Biarkan mereka-mereka ini menjadi katak puru yang sebenar-benarnya...., Mereka telah menyakiti seluruh penyokong dan pendokong PR tak mustahil mereka-mereka ini juga akan disakiti oleh UBN nanti...., saat ini mereka ketawa dengan habuan dari UMNO tetapi UMNO juga tidak ikhlas menerima mereka ini, kalau UMNO tidak terdesak mereka-mereka tak berguna bagi mereka.

fasa said...

Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan.

nik ismail said...

biarkanlah pemimpin yang tidak teguh dengan perjuangan dan tidak amanah ini keluar PKR, kalau bersamapun menyusahkan parti pula

Anonymous said...

Buang Kupiah tu...nanti dia juga akan jadi saksi di akhirat selain daripada kulit,rambut dan segala anggota kamu apabila mulut kamu dikunci,tidak takut rupanya kamu dengan azab Allah yang telah dijanjikan kepada golongan munafik...ingat makanan ahli neraka adalah buah Zaqqum yang pahit dan tiada bandingnya dengan apa yg ada di dunia ini.Wang yang kamu ambil itu sebenarnya harga bagi buah zaqqum yang kamu akan makan di sanan nanti...ingat seksa neraka ni tidak tertanggung oleh makluk

Anonymous said...

perli nampak

fasa said...

Ish,ish,ish...ini rupanya hilang nur di muka

Cikgu Din said...

satu TANDA KULAAN INI ,SANGAT KEDEKUT.!

Anonymous said...

Mana kau tahu dia org menyumpah? Kau jumpa berapa ramai orang? Berapa juta org pulak yang menyjmpah DSAI? cuba kau jawab dnegan jujur,,,,

fasa said...

Susah kalau dah keturunan UMNOH

czackPY said...

sedih sakit hati . Masa akan menentukan

fS-86 said...

Kepada pendokong perjuangan sejati. Tak perlu sumpah seranah orang macam ni. Biarkan dia. Pastinya dia akan dimamah sumpahnya sendiri..

Anonymous said...

memang tiada nur dimukanya yang dah dimakan usia, pengkhianat bangsa, tidak berterima kasih kepada pengundi yang telah bagi kemenangan, semoga allah taala akan membalas keatas segala yang telah dilakukan, dasar bangsat punya melayu, kemaruk nak jadi kaya, semoga dicabut nyawanya dengan lebih cepat atau disiksa sebelum dia mampus

Anonymous said...

igtlh bhwa doa org yg dkhianat adlah doa yg dmkbulkn..ssngguhnya org dh mltakkn amnah pd bliau tp bliau khianat..xckup skadar munafik mlah akn dblas ngn ape yg d doakn rkyat bagan serai..nau'zubillah..

Anonymous said...

kerana duit sanggup gadaikan maruah diri.jangan kita pelik kenapa orang macam ni sanggup jadi katak.melayu jenis ni la yg merosakkan bangsa sendiri.dia xkan fikir sapa yg tolong naikkan dia dulu sampai dia jadi yb mcm sekarang....pergi jahanam la org mcmni xda dalam dunia pun lagi baik lah

indraputra80 said...

tanpa nama berkata...
kalau takat undi je tak pe lah.. pangkah lepas tu balik relax kat rumah..ni yg buat kerja mengundi ni lagi bengang..dah le...gantung poster..culaan undi..kempen...berarak hari penamaan calon.....jaga peti undi...jaga masa kira undi..... lagi le sakit hati..aku sumpah kamu jadi katak..sume rezeki kamu yg kamu dapt dan yg umno beri tu jadi haram dan mintak-mintak kamu kena serangan stroke hingga kurang upaya..masa tu baru kamu tahu duit boleh sembuhkan kamu ke tak..ya allah berilah yb ni hilang upaya supaya dia tahu nikmat kesihatan dan amanah...

Kita amat bersimpati dan menghargai sumbangan anda,dlm menjayakan kemenagan itu.

Bersabar lah,kerana hanya org.yang sabar dan bertaqwa saja yg.akan mendapat kemenagan.

Lagi pon ,biarkan die pergi,kerana die ingin menikmati kehidupan yang lebe senang mewah sementara kekuasaan dan kedudukan masih ada pada penghujung usia nya nie.

Dulu mereka tidak lah sesenang mana.,sakit pula tur.

Mungkin dgn kekayaan nie nanti mereka bole bina tugu di atas kuburnya.

Wallahuaklam.

-thethinker- said...

pantang kulaan mengkhianati saudara dan kawan..

john said...

Salam yb...

SERIUS NI, BAGTAU PIMPINAN PR TERUTAMA ANWAR..UTK PRU 13, MANA2 PARLIMEN ATAU DUN YANG MELOMPAT, SILA ISI CALON PAS!!...DO IT OR DEAD!!!!

Anonymous said...

tenung-tenungkan kenyataan TGNA ni;

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=14461:tak-perlu-peraturan-halang-wakil-rakyat-lompat-parti-nik-aziz&catid=1:utama&Itemid=50

Anonymous said...

biarlah dia nak makan duit gaji HARAM MP sepanjang haytanya..

Anonymous said...

biar rakyat tentukan, kerja lebih kuat tumbangkan UMNO PRU13

Anonymous said...

benci pengkhianat dan benci UMNO

Anonymous said...

jangan marah dia saja, marah juga najib 1 malaysia yang beli dia

Anonymous said...

UMNO makin gila kuasa nampaknya, beli MP dan adun

Anonymous said...

MOHSIN yang membari sarek....

KULAAN yang kada taho di untung

MOHSIN tagak WAREK yang BEGAYUTAN

Anonymous said...

rakyat boleh nilai kerajaan rasuah najib, tolak UMNO 100%

Anonymous said...

rakyat benci rasuah, benci juga PM yang rasuah dan MP yang rasuah, undi pakatan rakyat PRU13

Anonymous said...

Rakyat akan sokong sepenuhnya Pakatan rakyat tumbangkan BN dalam pilihanraya umum nanti

Anonymous said...

tak mampu nak jaga rakyat BN beli MP pula

Anonymous said...

apa boleh buat dengan MP yang kerja jual periuk nasi, lain kali pilih MP yang komitmen

Anonymous said...

harga ikan naik kerana menteri BN bodoh menyebabkan MP jual kerusi nak beli ikan

Anonymous said...

UMNO tak dapat sokongan rakyat dalam pilihanraya menyebabkan mereka beli kerusi macam perak, lain kali jangan bagi UMNO perintah malaysia, baru aman

Anonymous said...

UMNO parti yang makin bodoh tak tahu jaga rakyat, tapi pandai beli kerusi ahli parlimen, macam rosmah beli baju saja

Anonymous said...

wang royalti kelantan digunakan untuk beli MP

Anonymous said...

sama-sama kita doakan tumbangnya UMNo di malaysia

Anonymous said...

kalau tak kerana najib rakyat hidup makin senang dibawah pakatan rakyat perak

Anonymous said...

Agak agaknya bolih tak kita pengundi bawa wakil wakil rakyat yang jadi katak ni ka mahkamah, sebabnya mereka telah menipu kita. Yang kita undi ialah bila dia berdiri atas sesuatu parti bukan dia berdiri atas nama bebas. Ini adalah satu penipuan.Kalau orang bertunang dan mungkir janji bolih di bawa ka mahkamah saya rasa tak salah kalau kita bawa katak katak ni ka muka pengadilan.

Anonymous said...

pakatan rakyat kena kerja lebih kuat lagi, untuk pilihanraya

Anonymous said...

gandakan usaha menawan malaysia

Anonymous said...

pendokong pakatan rakyat kena kerjasama terang UMNO pengkhianat rakyat dan pelampau negara

Anonymous said...

Perasuah. perasuah. perasuah dan pengkhianat rakyat

Anonymous said...

rakyat telah dikhianati oleh kerajaan BN

Anonymous said...

ingatkan najib lebih baik dari paklah

Anonymous said...

menampakkan PKR mendapat sokongan kuat rakyat sarawak, UMNO takut kehilangan sarawak, beli MP dan adun untuk menunjukkan seolah-olah PKR lemah, persediaan pilihanraaya umum sarawak, tumbangkan BN

Anonymous said...

Bukan setakat memberi undi,tetapi menikahkan anaknya di Markas Pas Masjid Tinggi B. Serai menggunakana tenaga penyokong-penyokong PR khususnya PAS.

Inikah balasannya. Memang dasar tak mengenag budi dan pengkhianat.

Sutu ciri orang munafik - Apabila diberi amanah ia khianat.

Sayang sekali umur dah lanjut menjadi tidak amanah (Munafik)

Anonymous said...

Ako kada halalkan kauk makan duit gaji/elaun YB kau toh. Urang tuha yang taho di untong. Uyoh kami tagak badiri.....manjarit....mamagang gambar kauk masa PRU dulu to. Kau tahokah....ada antara kame kada makan saharian badiri di pinggir jalan untok manyokong kauk....taho kah? Wahinie sanang2 kau lompat leh.

Memang dasar urang tuha yang kada taho di untong... Manyasal ako mangundi kauk halam.

Anonymous said...

AYUH PENGUNDI2 DI KAWASAN PARLIMEN BAGAN SERAI. KITA RAMAI2 GANTUNG "BANNER" MENGUTUK TINDAKAN DI KATAK MOHSIN INI.

BELIAU TELAH MELANGGAR AMANAH YANG DIBERIKAN OLEH RAKYAT. TINDAKAN BELIAU MELOMPAT PARTI MESTI DIKUTUK SEKERAS2NYA. BELIAU TELAH MENGENEPIKAN MALAH MENGHINA SEGALA PENAT LELAH RAKYAT YANG MENYOKONG BELIAU BERMULA DARI PENAMAAN CALON SEHINGGA PEMILIHAN ITU HARI.

SIKATAK INI MESTI DIAJAR. SI KATAT INI MESTI DI KUTUK.

AYOH KIRTA RAMAI2 MENGGANTUNG BANNER DITEPI JALAN...BIAR ORANG YANG LALU LALANG DI JALANRAYA KENAL SI KATAK DERHAKA INI. KALAU KATAK INI BOLEH MEMALUKAN RAKYAT YANG MEMILIH BELIAU TEMPOH HARI...MAKA RAKYAT JUGA BERHAK UNTUK MENGUTUK TINDAKAN BELIAU INI.

Anonymous said...

Aku tak sangka yg kau sanggup mengkhianat macam ni. Aku tak nak cakap banyak, Sin. Tadi aku sms ringkas tunjuk kesal. Sebenarnya Tuhan sahaja yang tau prasaan aku ni. Kalau hang ada harga diri, letak jawatan dan serahkan kepada kulaan Bagan Serai mencari pengganti hang. Kalau tak, aku tak akan mengaku hang kawan aku. Sedih. Kekadang kesian bila hang kena sumpah seranah mereka tu. Tapi memang wajar aku rasa. ML.

ANAK BANJAR BAGAN SERAI said...

Salam pejuang semua ..
Hati2.. jgn sumpah seranah .. pk kan ... strategi UBN .. mereka nie.. dok MENGILA memdapatkan MP PR .. utk meluluskan pesempadanan semula kawasan pilihanraya.. jgn alpa ...

Anonymous said...

Ni yang ako marah nih.
Uyohnya ako bulik utk mangundi kauk
Panatnya ako manjarit nama kauk
3 hari ako bacuti utk mangimpen kauk
Taroknya kamik bajaga markas siang malam
Rameinya kamik bila kauk manang
Aleh-aleh....kauk malompat leh.
Bapala banar urang tuha nih.
Haroq kaya talor tambuk

Jaga kauk....tahaba kainak....sabarataan kami timbai kauk ka pacirin.

Mare kita sabarataan badoa agar urang tuha nih anchap matinya....nyaman sikit...Kalau kada ancap...kaina dosa urang tuha ni batimbum2 pang...Mapa kada nya leh...hari2 urang badoa mangutok si tuha nih.

Anonymous said...

salam yb.
saya salah sorang pejuang jihad fisabilillah PAS yang sanggup mati demi agama Allah ini.saya ingin mencadangkan sahaja,apakate setiap yb yang akan bertanding pada PRU-13 NANTI supaya menandatangai satu surat perjanjian sebelum bertanding iaitu surat yang menyatakan ikrar taat setia kepada parti islam ini iaitu antaranya barangsiapa yb yang ingin melompat parti kelak automatik kerusi akan dikosongkan dan membolehkan mengadakan pilihan raya kecil bagi kawasan adun/parlimen yang jadi katak bangang macam ini lagi.harap yb bawak cadangan ini kepada atasan.ini cuma cadangan sahaja.sekian yb ..rancangan Allah Maha sempurna ....takbir3x..

budak kajang said...

celaka punya muhsin

kau tunggu kat simpang balak,kajang.aku akan gantung banner.

kawan2 sekalian,ana pasti dia tidak akan balik ke bagan serai,dia org sini(kajang)

Anonymous said...

adun AP umno/bn ni x cemburu ke tgk AP PKR dibayar jutaan ringgit oleh najib???.. yang dia xtau dpt ape kut.. mau nya xdpt ape2
korg plak gertak la kat najib tu nak kluar Umno/bn plak.. baru la najib dtg pujuk bagi juta2
korg ni mmang umngok la...

Mohd Alif Junaidi said...

Ya Allah..semoga hamba mu ini menjadi pengganti dan pewaris perjuangan bagi meneruskan perjuangan islam kelak..Takbir!!!

Anonymous said...

bungol

Anonymous said...

SEPATUT NYA DIA KELUAR MASOK PAS..INI PULAK PI BEBAS..MARAH NYA AKU...
SEMUA ORG PAS MARAH..HEEE MARAH MARAH NYA...
CELAKO CELAKO CELAKO...
NIK AZIZ PULAK KENA SIASAT SPRM..ADUH..MCM MANA NIH..MARAHNYA AKUUU..
HABIS LAH PAS MCM NIH..

Anonymous said...

Celaka punya Mohsin, kamu ingat kamu boleh kencing PR ka? Aku dan pengundi Bagan Serai tak akan halal elaun MP yang kamu dapat.

Kulaan said...

Bujur-bujur mamari sarek angahnyak saikong nih. Ulon kana dusta'i hidup-hidup.....

Anonymous said...

Timbai ja urang tuha ni dalam paret....sarek banar ako manireng....

Anonymous said...

Urang tua Mohsin ni bukan layak jadi MP dia layak jadi pelakon je pasal tu bila lompat parti baca skrip orang tulis.lepas tu dapat la Fulus.

Banyak tagaknya Orang Tuha ni baulehi tanah.

Harito tagak ia pa alim nya. Betapeh kemana haja.

Masa kempen tu uyoh nya orang Bagan mawa ia be ju'ok merata tabok.

Orang Tuha ni banyak haja dasanak nya di Bagan... mau kada purun lagi dah tahaga an.

Anonymous said...

Ada sipa-sipa taho dimana rumah Hj Tampirai nih?
Mana wahinie ia badiam?

Mohd Alif Junaidi said...

Mohon Maaf..hambamu ini bukan mohsin...tapi saya...doakan saya moga dapat teruskan perjuangan islam kelak, dapat membela islam & nasib masyarakat di malaysia nanti terutama penduduk bagan serai..insya-Allah

Anonymous said...

masih ada nur kad dahi dia, nur api neraka