15 January 2009

Tunggu cerita sebenar.

Saya menerima SMS dari para blogger mengenai berita di TV 3 malam tadi yang kononnya ada 2 gerai yang ditutup PBT Sungai Siput juga air dan letriknya dipotong.

Saya sedang menunggu mendapatkan jawapan rasmi dari pihak berkenaan yang telah dihubungi dan itulah asas kepada jawapan yang akan di jawab oleh saya nanti.

Secara mudahnya saya yakin ini adalah isu yang dimainkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab bagi menggambarkan "buruknya" kerajaan negeri Perak. Asasnya mudah sahaja, kalau sudah kena tutup tentu tidak bayar sewa? sudah kena potong api dan air sebab tidak bayar bil?.

Tunggu berita saya akan menyusul....

ADUN Titi Serong lawat Hospital Parit Buntar.

PARIT BUNTAR , 13 Jan :- Sekembalinya ADUN Titi Serong dari Kuala Terengganu dan Kuala Lumpur kerana urusan rasmi di sana beliau sempat untuk mengadakan lawatan ke Hospital Parit Buntar untuk bertemu dengan warga kerja dan penduduk setempat yang mendapatkan khidmat rawatan di sana.

Setelah hadir dalam satu sembahyang jenazah di Surau Taman Kerian pada jam 11.00 pagi, beliau terus ke Hospital Daerah. Manakala di sebelah paginya Drs. Khalil berada di pejabat menyelesaikan urusan pejabat yang ditinggalkan sejak Khamis lepas dan beliau memenuhi jadual temu janji dengan rakyat pelbagai bangsa yang diatur lebih awal oleh pejabat ADUN.


Di sebelah petangnya ADUN Ke pejabat BBC di Ipoh untuk menyelesaikan urusan Kelab Penyokong.

Berikut adalah gambar sekitar lawatan tersebut.



Bertanyakan sesuatu di Kaunter Pendaftaran





Layanan yang mesra dari pegawai yang bertugas.



Bersalam dan bertanya khabar dengan pesakit yang menunggu giliran bertemu doktor.