17 February 2009

Peguam mahu tertuduh kes Altantuya dibicarakan semula.

KUALA LUMPUR 16 Feb. :– Peguam Kamarul Hisham Kamaruddin yang mewakili Koperal Sirul Azhar Umar membuat kejutan di Mahkamah Tinggi Shah Alam dengan mengemukakan permohonan supaya ketiga-tiga tertuduh dalam kes bunuh Altantuya termasuk penganalisis politik, Abdul Razak Abdullah Baginda dibicarakan semula.

Beliau mengemukakan permohonan tersebut ketika menyampaikan hujahan di akhir kes pembelaan.

8 comments:

dppjohor said...

najib..mcmana? ada harapan ke? dah nak dekat peralihan kuasa ni..Tak kan relx je...PAk lah kena pertahan jawaatan...

azhar said...

salam...
kite ni kerje untuk pahalananti..jadi sedorle..mana tahu..amalan kita itu nanti menolong kite di sane..syabas peguam kamarul..
lu ade fikrah oooo...

Anonymous said...

Dulu aku tak yakin Najib terlibat ngan kes ini, tapi selepas apa yg berlaku di Perak aku rasa penglibatan Najib dlm kes ini ada kebenarannya..

Anonymous said...

apa yg ditakutkan nanti ialah Peguam Kamarul Hisham Kamaruddin pulak yg hilang......


hatim..........seremban

putra minang said...

Kebenaran pasti datang!

refah00 said...

kita tangkap najib altantuya masuk dalam jel.

Anonymous said...

Kalau najis kena tangkap nangis la rosmah. apa kata tangkap dua2 sekali.

Anonymous said...

dua2- bagus la.